۱۹ پاسخ

سرده بیکاری بشین ت خونه ب شوهرت بگو توی حیات برات جوجه کباب کنه

منکه هنوززایمان نکردمم نمیرم ولش کن یه امسالو😂😂

ببر هیچی نمیشه فقط نبر بیرون زیر چادر باشه

من فکر نکنم جایی برم ۱۸روز داره دخترم
جایی ام نداریم بریم کجا بریم 😂
مادر خودم ک فوت شده مادرشوهرمم میره مهمونی پس میمونم خونه خودم

من یه ماهشه رفتیم دهات از اون روز مریضه

منم باردارم واقعا دلم گرفته تو خونه دوس دارم برم

من نمیرم ، بچه اذیت میشه ارزش نداره بخاطر یه روز بچه اذیت بشه

من که بچم یک ماهه بود یه سری مجبوری رفتم جنگل نیم ساعت بودیم . شب تا صبح بچم نتونست شیر بخوره سرفه میکرد . مریض شده بود
دیگه تجربه شد نرم

من که گفتم نمیرم بااینکه ویلا بود بچم خیلی اذیت میکنه شنبه هم باید ببرم واکسن دوماهگیشو بزنم دکتر گفت مواظب باش به هیچ عنوان سرما نخوره گفتم برم ببرمش یکی سرما خورده باشه یا یخ کنه سرما بخوره شوهرمم سرکاره کلا تنهام🙃

من میخوام ببرمش بزارمش تو ماشین کریرش هی بهش سربزنم تو باد آزاد نمیارمش

به من میگن بیا بریم ولی نمیرم

برو ولی چادری بزن تو چادر باش به بچه باد سرد نخوره سرمامیخوره هنوز خیلی کوچیکه

آره من بچه اولم هنوز ۴۰ روزش نشده بود رفتم

نری بهتره چون هم باد میخوره به گوشش هم دلپیچه میگیره. من سر دخترم خونه موندم. سر پسرمم شاید با ماشین ی دور بیرون رفتم

من که میخام برم😬

منم میخوام بذم دو دلم. 55 روزشه

نری بهتره

من بودم میرفتم 😅

میتونی بری ولی خب اذیت میشی خودت

سوال های مرتبط