۸ پاسخ

من یه نکته روان شناسی بگم
ما تو کتابامون از پدر علم روان شناسی خوندیم که
وقتی بچه رو زودتر از پوش‌ک بگیری باعث میشه بچه در آینده ب فرد خسیسی تبدیل بشه و در مرحله مقعدی بمونه نتونه به مراحل دیگ بره...
اون بچه س فکر میکنه دستشویی جز خودشه براهمون نگه میداره از همین جا نقطه خساستش شروع میشه
حتما وقتی آمادگیشو داشت شروع کن ب جدا کردن قبلش باهاش تمرین کن و....

درود
به طور کلی تو این سن پیشنهاد نمیشه
چون بچه هنوز اختیار لازم‌نداره …معمولا وقتی جیش میکنن اعلام میکنن
بهترین سن دو سال و نیم ب بعد هست البته استثنا هم هست و بعضیا زودتر میگن ولی کلا خطا داره و ب روح و روان بچه اسیب میزنه😉

ماهان هم روی لگن نمیشینه جیش روخبرمیکنه میبرمش ولی پی پی رو نه میترسه نمیکنه میادبیرون توشلوارش میکنه هی تکرارکن بگوجیش داشتی به مامان بگو توشلوارت نکنی

چونکه الان زوده

تو لگن نمیشینه ببین تو دستشویی خودش بدون لگن میشینه همین که شلوارش خیس شده میگه بیا عوض کن یعنی خوشش نمیاد شلوارش خیس باشه تو دستشویی بر چسب بچسبون مشتاق میشه بره دستشویی هر نیم ساعت ببر اولا خطا داره تا امید نباش تا 1ماه ادامه بده تو خونه شورت آموزشی بپوشون صبح تی تو بیرونم .بیرونم خودت هر نیم ساعت جیششو بگیر من اینجوری دخترمو از پوشک گرفتم

زوده خب

مثل پسر من تو لگن نمیشنه و دستشویی هم نمیاد
فعلا دست نگه داشتم یکن بزرگتر بشه

عزیزم فکر کنم زوده براش

سوال های مرتبط