والا منکه سرکلاژی نیستم جرات ندارم برم.دختر بشین سال بعد با نی نیت برو
من سرکلاژی و استراحت مطلق نیستم کلی بخاطر سرما ترجیح میدم تو خونه برگزار کنم
منم ۱۵هفته سرکلاژ کردم طول سیروکسم شکمی ۳۵بود وایژنال ۳۳ الان رفتم سنو شکمی ۴۵شده
استراحتم نسبی و کارامو میکنم تقریبا
خونمم پله داره رفت و امدم دارم
خدا پشت و پناه هممون باشه
اره میتونی ،دخترعموم سرکلاژی بود میرفت بیرون میومد الانم بچش بدنیااومده صحیح وسالمه فقط نیم ساعت نشستی ۱ساعت بایددرازبکشی تشک وپتوببرراحت درازبکش
دراز کش برو همونجام رفتی دراز بکش
توکل به خدا چیزی نمیشه
نرو ...من که نمیرم
اگر میخواییی برو حوصلت هم باز میشه برات خوبه ولی سعی کن زیاد نشینی
بری زیاد نمیتونی بشینی بعد نیم ساعت باید دراز بکشی اگر شرایط داری برو
ولی کلا خطر داره سرکلاژی هستی
چنده طول سریکست
نری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.