خانمایی ک بچهاتون پسره شماهم بدنتون یهو داغ میشع؟

۳۲ پاسخ

من گر میگیرم نفسم کش دار میشه

وای اره مخصوصا شبا موقع خواب یهویی بدنم داغ میشه بلند میشم در پنجره باز میکنم

اره کلا همش درحال گر گرفتم، موندم تا اخر خرداد که زایمانمه چطوری تحمل کنم 😢 همش دارم هندونه خنک و اب خنک می خورم خیلی کلافه کنندست 🥵

اره عزیزم

وای من که همش در حال خفه شدن هستم از گرما

‌من دختره و هر شب خیس عرق میشممم

من بچم دختره و همیشه گرممه

من دختر دارم ولی خیلی گر میگیرم

اره من همیشه گرممه

من فقط کف پاهام داغه همش

وای ارههه😐

من کلا داغم و از گرمااا متنفرم

من وقتای ک غذا میخورم نباید گرمم بشه.تابستون ک از شدت گرما نمیشه تا دم در رفت😰

یهو ن گلم کلا داغم شبا لخت میخوابم 😂😂

دقیقا

اره من همین طورم خیییییلی گرمم میشه

آره اوف همش پنجره رو باز میکنم و همش باشوهرم دعوا داریم اون سردشه من گرممه🥵

آره مخصوصا شبا موقع خواب

اره اکثر مواقع اینجور میشم یهویی

ارع خیلی گرمم میشه آتیش دارم انگار

من دختره ولی همینم مدام گر داره تنم

من نی نیم دختره ولی کلا داغم حتی توزمستونم همین بودم

اوهوم اوهوم🤌🏻

مدامم دارم خیار و دوغ می‌خورم از اول بارداری

بچه من دختره و خیلی گر می‌گیرم
مخصوصا شبا تو خواب

من همش گرممه، تعریق شبانه دارم ی هفتس
وسط هوای برفی بدون پتو و با پنجره باز میخابیدم.

من کلا داغم همش گرممه

من نه اتفاقا همیشه سردمه 😂

من بچم دختره ولی همش گرممه و بدنم داغه حس میکنم دارم آتیش میگیرم

اره عرق میکنم و گرمم میشه خیلی

من نینیم دختره
اره داغ داغ میشم

من یه مدت خیلی گرمم میشد

سوال های مرتبط