۸ پاسخ

عزیزم به خدا واگذار کن تو از اینده و صلاح خودت خبر نداری از خدا بخواه هرچی خیره و صلاحه برات پیش بیاره چیز زور از خدا نخوایم

پسرا واقعا عشقن از همون بچگی یه حامی داری انقد بهت عشق می ورزه که نگو

منم خیلی دوس داشتم دومی پسر باشه ولی نشد ب خداست خدا اینم دختره

منم دوس دارم
از اولم برنامم بود تو ۴ سالگی دخترم دومیو بیارم ولی الان با این وضع دیگ کنسل شده کلا☹️

انشاالله تا آخر همین سال خدا بهت پسر بده از سروکولت بره بالا انقدر بدو بدو باهاش کنی بازی هیجانی کنی دیگه نا نداشته باشی😂😁

من برعکس شمام عاشق اینم دختر دار شم🥹

ایشاالله❤️

انشالله عزیزم😍

سوال های مرتبط