شکمم پایین نیس؟

تصویر
۱۳ پاسخ

خیلی سنگینیشو حس میکنم انگار همه ی وزنش زیر دلمه

نه خوبه که
مال من هم اینجاهاست😂

نه خوبه مادر شکمت

۳۵هفته شکمت کوچیک نیس
من ۳۳هفتمه شکمم بزرگه

نه خوبه برای منم تقریباً اینجوری

تصویر

فکر میکنم تو هفته ی ۳۵ طبیعیه

دیگه کم‌کم باید شکم بره پایین تا نی‌نی بتونه به دنیا بیاد.

منم سرشو زیر دلم حس میکنم

نه پایین نیست اصلا

خوشبحالت شکمت. اصلا ترک ترکی نشده

ن خوبه

چرا عزیزم

ن اصلا

سوال های مرتبط

مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۱۳ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد