۸ پاسخ

باید نسبت به وزن و قد تولدش در نظر بگیری مثلا واسه نیکان اوکیه ۱۲کیلو الان چون ۱۴۰۰دنیا اومد

مث دختر من

پسر من ۱۱/۵ بیخیال بزرگ میشن میرن باشگاه اوکی میشن

دختر منم ۱۲یا۱۳ بود فکر کنم
برام مهم نیست کمه یا چ بنظرم ک خوبخ

دختر من ۱۰وزنشه قدش هم درست یادم‌نیست باید ببرمش۸۷فک کنم

پسر من ۱۳کیلو و قد ۹۱قدش بهم گفتم کمه گفتن اگه سه ما دیگه‌ک‌ آوردیش رشد قدش خوب نبود باید ببرمش دکتر غدد پسرم هیچی نمیخوره تازه ۶ماهم استپ قدی و‌وزنی داشته

هیچی فقط سعی کن چیزای مغذی بهش بدی

قد خودتون بلنده ؟اگه بلند نیست ارثیه

سوال های مرتبط