منم ظهر ها ک میشه یکم حالم یه جوری میشه به این میگن تهوع؟
آخه تاحالا نداشتم
وااای منم الان ینی دارم میمیرم همش حس میکنم بو مرغ میاد با دستمال جلو دماغم گرفتم
منم دقیقاهمینجورم بی حال اصلادوست ندارم ازجام بلندشم دپرسم حالت تهوع هم که نگو
ترشی میخورم دلم شیرینی میخواد شیرینی میخورم دلم تندی میخواد نمیدونم کلا چی دلم میخواد فقط ی چیز خوشمزه میخوام🥺
منم همینطورم تهوع از صبحها جابجا شده اومده بعد از ظهر😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.