۶ پاسخ

امید خدا مثبته ومامان بشی

من نداشتم

بعضی ها اصلا لکه بینی ندارن

گاهی ممکنه بعد موعد هم بشه درصورت تاخیر پریود تست زدی

قبل پریود

دیرور موعدم بود الان ترشح مایل ب صورتی و کرم دارم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری 🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته بیستم بارداری