۳ پاسخ

عزیزم کدوم سونوگرافی رفتی؟

برای من اصلاا هیچی ننوشته فقط طول سرویکس نوشته

عزیزم بچه اولتون سالم هست؟ منم مثل شما مقاومت شریان بالاست ، دکترم فقط اسپرین بهم داده و منم خیلی استرس دارم و میترسم ، شما بچه اولتون چجوری متوجه شدی مشکل قلب داره ، ایا اونم مشکل شریان داشت؟

اینو باید دکترت بگه مال من مقاومتم از یک شریان بود اونم کمتر از شما دکترم گفته دو تا بخورم یکی صبح و یکی شب

سوال های مرتبط