۸ پاسخ

منم بچم اینجوری هست از تجربه هات به منم بگو چیکار کردی بهتر شده یا نه

پسر منم با شیرمادر اصلا سیر نمیشه انگار، همش وسطش میخوابه دوباره چند دقیقه بعد بیدار میشه شیرمیخواد و هیچوقت ندیدم سیر بشه😕شیرخشک میدم سیر میشه راحت میخوابه😕

اشکال نداره هنوز بزار هرچی دوست داره بخوره. بعد یک ماه کم کم درست میشه. شاید شیرت کم کم میاد. یه بار با شیردوش دستی بدوش ببین چند میل میشه . هر چی بیشتر بخوره جریان شیرت بیشتر میشه زودتر سیر میشه. الان بچه من ۱۰ دقیقه ای سیر میشه

منم اوایل همینطور بود دائم سینه هام بیرون و درحال شیر دادن کولیکم داره همینطور بین شیر خوردن گریه میکرد، فکشم ضعیف بود کم میک میزد🤦‍♀️الان بهتر شده تا سیر میشه خودش سینمو ول میکنه

عزیزم خیلی کوچکه بذار بزرگ تر بشه خودت متوجه میشی الان فقط کمکش کن راحت تر شیر بخوره

من تا یه ماهگیش نیم ساعت شیر میدادم بعدش که فکش قوی تر شد به ربع زیاد گرسنه باشه بیست دیقه بژزگ تر که شد دستت میاد

نینی شما سنش کمه هنوز
یکم‌میمکه فکش خسته مبشه ول میمنه دوباره میخواد
وقتی سیر بشن خودشون‌میخوابن از دهنشون ول میکنن فقط بدون‌زود زود گشنشون‌میشه

هنوز کوچیکه فکش خسته میشه گلم برا همونه چن ثانیه چن ثانیه میخوره

سوال های مرتبط