بنظرم کالسکه بدرد میخوره ولی کریر نه
هم سنگینه هم فقط چندماه کاربرد داره
من صندلی ماشین میخام بگیرم
من کالسکه نمیگیرم چون ما همه جا با ماشین میریم
خیلی کم پیش میاد پیاده اینا جایی بریم
عوضش بابام گفته دوچرخه میخرم
عزیزم بسته به نوع زندگی شما داره
اگه اهل پیاده رفتن هستی بله کالسکه نیازه اگه همه جا با ماشین میرید خیلی استفادت نمیشه
من توسیسمونی گرفتم همشو
کریر تا چن ماه اول کاربرد داره وکالسکه هم بعد چهار ماهگی قابل استفاده اس بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.