آره میریم
میریم خونه مامانم حیاط داره ولی با شوهرمم قهرم شدیددددا
منم دوست ندارم با بچه جایی برم مخصوصا که دخترم چند وقته سرماخورده همش آبریزش بینی داره ولی شوهرم گیره که بریم باغ داییم اونجا خونه داره میگه تو خونه میریم سرد نیست ولی اصلا دوست ندارم
فعککککک نکنمممم😂🤦🏻♀️
منکه بچم تب و اسهال داره همه رفتن ولی من با این اوضاع خونم..
نمیدونم معلوم نیس چون میگن ممکنه بارونی باشه
مادرشوهرم الان زنگ زد بیاین حتما گفتم شاید سرد باشع بچه گفت نه بیایننن نیست شمال کمی سردع خیلی میترسم بچمم تو جمع راحت نیست کلا گریه میکنه نمیتونه هم بخوابه فقط میگم بریم تموم شه برگردم خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.