۲ پاسخ

کباب میکردی میزدی ب بدن چیه همش فریز می‌کنیم ما آخه☺️

عزیزم دیگه یخش آب شده و شستی نزار فریزر ، چون جیگر بافتش نرم ننیشه دوباره یخ بزنه🌹

سوال های مرتبط