۱۳ پاسخ

تو این اوضاع همه انقدر دغدغه و استرس و فشار عصبی دارن ک همه تو جوانی پیر شدن اینم عادی میشه برات گریه نداره گریه کنی مگه موهات سیاه میشه نمیشه پس با غصه خوردن بیشترش نکن

واسه موی سفید گریه نمیکنن که عزیزم بعضیا سن خیلی کم کلا مو سفید میشه فامیل ما ۱۸ سالگی به بعد موش سفید شد غصه نخور نهایت رنگ میکنی این همه درد بزرگتر تو زندگی داریم همه مو که چیز مهمی نیست با گریه موت سیاه نمیشه فقط سرعت سفید شدنش را بیشتر میکنی

موی سفید که گریه نداره
بالاخره یه روزی موی همه سفید میشه دیگه
حالا یکی زودتر یکی دیرتر

والایک سوم موهام سفیده ولی واسه این مواردطییعی هیچ وقت گریه نکردم
تقرییابعدسی سال سفیدشدن مویه امره طبیعیه

منم دو سه تا سفید دارم
من ۳۱سالمه
گریه نداره ک خواهر تو این وضعیت مملکت تو این وضعیت گرونی فکر و خیال حرص و جوش بچه شوهر انتظار داری سفید نشه

شاید مسخره بنظر بیاد ولی من عاشق اینم که موهام سفید بشه بنظرم قشنگه

من‌و تو باهم همسنیم،منم تو این مدت جلو موهام خیلی سفید شده،اصلا ژنتیک زود سفید شدن مو رو هم نداریم،ولی من به شدت موهام داره سفید میشه نمیدونم دلیلش چیه

یه عالمه موی سفید دارم اونم جلو سرم تا حالا بهشم فکر نکردم چون دردای بیشتری دارم

سلام
میگن زینک از سفید شدن مو جلوگیری میکنه

خواهر من نصف سرم سفید شده هنوز سی سال هم ندارم

عزیزم بنظرم اصلا چیز مهمی نیس.
من هنوز ۳۰ سالم نشده و سفیدی موهام خیلی زیاده اینم بگم ارثیه .
ولی تاحالا براش ناراحت شدم . انشالله تنت سلامت باشه ☺️

جدی میگی😶
واسه موی سفید گریه کردی 🤭
پس احتمالا جزمرفه این بی دردی😌

چ اشکال داره ایقد سخت نگیر

سوال های مرتبط

مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی
مامان موطلایی مامان موطلایی ۴ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی