۵ پاسخ

من هرکاری میکردم گریه میکرد میگفت درد میکنه بردم عصب کشی کرد خوب شد

احتمالا عفونت کرده ک درد میکنه از داروخونه چرک خشک کن بگیر بده خوب میشه

دنتول میزنم میخک میدم

میخک بزار دهنت بجو. من هفت ماه آخر بارداری فقط،میخک همراهم بود هر جایی

یکم شربت استامینوفن بده دهانش نگه داره

سوال های مرتبط

مامان دخملیای دوقلو😍 مامان دخملیای دوقلو😍 ۵ سالگی
مامان امیررضا👼💙 مامان امیررضا👼💙 ۳ سالگی