۳ پاسخ

یکم قطره آد بزن رو پستونکش شیرین میشه میگیره

پستونك رو مقاومت و مداومت به خرج بده بگيره، راحت ميشي

فکر کنم نشانه رفلاکسه شاید نیاز به دارو باشه

سوال های مرتبط