پیاده روی کردم
اخرم دکتر نحریک کرد😁
والا پیاده روی ک ساعاتش زیاد باشه خوبه مثلا ۳ ساعته با استراحت کم😅و آخرش معاینه تحریکی شدم ۳۷ هفته ۵ روز همون روزم زاییدم
هیچی 😭😭🤣🤣🤣😂
من همه کار کردم هیچ تاثیری نداشت
اخرم قرص فشاز
برا من پیاده روی و ورزش تهش معاینه تحریکی باعث زایمانم شد
اسکات زیر دوش اب گرم
پیاده روی
پله
دمنوش
بهترین چیز پلهاس برو کیسه آبت پاره میشه
رابطه عمیق
هرروز حموم آب گرم و اسکات
ورزش بارداری هرروز
پیاده روی بالا ۱ ساعت
پله نوردی هم خیلی خوبه ولی من نشد که برم
زایمانم خداروشکر خوب بود
موقعش باید بشه....دکتر بهم گل مغربی داده و ورزش داخل خونه
و دوش ابگرم خیلی تاثیر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.