۹ پاسخ

پیاده روی کردم
اخرم دکتر نحریک کرد😁

والا پیاده روی ک ساعاتش‌ زیاد باشه خوبه مثلا ۳ ساعته با استراحت کم😅و آخرش معاینه تحریکی شدم ۳۷ هفته ۵ روز همون روزم زاییدم

هیچی 😭😭🤣🤣🤣😂

من همه کار کردم هیچ تاثیری نداشت
اخرم قرص فشاز

برا من پیاده روی و ورزش تهش معاینه تحریکی باعث زایمانم شد

اسکات زیر دوش اب گرم
پیاده روی
پله
دمنوش

بهترین چیز پله‌اس برو کیسه آبت پاره میشه

رابطه عمیق
هرروز حموم آب گرم و اسکات
ورزش بارداری هرروز
پیاده روی بالا ۱ ساعت
پله نوردی هم خیلی خوبه ولی من نشد که برم
زایمانم خداروشکر خوب بود

موقعش باید بشه....دکتر بهم گل مغربی داده و ورزش داخل خونه
و دوش ابگرم خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط