من تا الانم صفرها اندازه اس که نزدیک 50 روزشه،دوتا سرهمی داشت و سه چهارتا بلوز شلواری،اتفاقا خیلی هم استفاده شد چون روزی حداقل دو دست کثیف میشه،خصوصا پسر من که رفلاکس داشت هی شیری میکرد،حتی آخرش یه دست دیگه رفتم گرفتم ،تازه دیروز رفتم سایز یک گرفتم واسه از حالا به بعدش
چقد من گفتم تو گهواره و هیچکی توجه نکرد 😕
من که یه عالمه خریدم ولی نه خیلی گرون
بعد ۱۰ ۱۵ روز صفر ها دیگ اندازه نمیشه
دختر من ۳۴۰۰ بدنیا اومده سایز صفر دانالو میپوشونم الانم قشنگ اندازشه شاید تا ۲ ماهگی هم اندازه بشه
اره برو بخر
ازین صفر تیکه ای ارزونا بخر
دانالو هم بزرگه فعلا صفر تا ۳ ماهاش😬
من سه دست سایزصفرخریدم هنوزم اندازشه فکرکنم حداقل تاچهل روزگی هم اندازش باشه البته حواست باشه سایزصفرتاسه ماه بخری
عزيزم مامات سوده بوده؟
راضی بودی ؟
خب بخر
بچت چند کیلو بود؟
من دو دست صفر خریدم کافیی بود
عزیزمممم خدا حفظش کنه😍
پسرمن ۳۶۰۰بدنیا اومد تا۴۰روزگی سایزصفر تنش میشد بزرگتر خیلی بدو شلخته وایمیسه
آره حداقل ۲دست۵تیکه بخر
منکه چهار دست سایز صفر خریدم تا چهل روز اندازه اش هست بلاخره من بدم میاد لباس تن بچه بزرگ باشه😑
وزن بچتون چقد بود
چندکیلو بود؟
سایز یک تا یکی دو هفته دیگ کامل اندازش میشه
یه دست دیگ سایز صفر بخری به نظرم کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.