منم ۰تا۳ چند دست گرفتم ۳تا۴ دست
من سایز 0 تا سه ماه سه دست براش گرفتم
من برا پسرم سایز صفرگرفته بودم اصلا اندازش نشد
من بچم ۳/۵۰۰به دنیا اومد هنوز داره صفر میپوشه
من به سایز صفر خریده بودم همه میگفتن چرا خریدی به درد نمیخوره رودستت میخواد بمونه اما وقتی سایز صفر تنش کردیم بهش بزرگ بود و الان دخترم داره یه ماه میشه بهش تازه داره اندازه میشه!همه چی بستگی به جسته بچه داره نمیشه به همه به نسخه پیچید
چون بچه ها درشتن و صفر کوچیکشونه
اینکه برااین ماهه و فلان سایز برا فلان ماه اصلا درست نیس
دوست من توی۳ماهگی داشت مای بیبی سایز۳میبست و لباساش۲/۳بود
بچه من ریزبود صفررهم بزرگش بود
بچه خاهرم۴کیلوبود
یک براش اندازه بود
من سایز ۰تا۳ ماه خریدم برا دخترم وزنش ۲۸۸۰ بود براش خیلی بزرگ بود الان یک ماهشه تازه اندازش شدن.
من هرچی گشتم سایز صفر خالی گیرم نیومد
آره واقعا سایز ۰تا۳ ماه یا سایز صفر لازمه
بچه هرچیم درشت باشه اولش باد داره وقتی به دنیا میاد کم کم بادش میخوابه اون همش ورم من طبق تجربه ای که ازخواهرم دیدم لباس صفر تا ۳ ماه مناسب سایز یک بزرگه ولی برای احتیاط من چند دست یک گرفتم اما برای به دنیااومدنش تا دوماهگی صفر تا ۳ ماه گرفتم چند دست لباس
من سایز ۰ تا۳ دوتا ۵ تیکه خریدمم دوتا ۵ تیکه هم سایز ۱ خریدم بقیه سرهمی با لباس بیرونی خریدم
عزیزم شما ک دکتر مریم عزیز نژاد هستش چند هفته ازمایش گلوکز انجام دادی؟؟من شاید ۲۰ برم میگم نکنه دیر بشه برای این ازمایش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.