۳ پاسخ

قطره پلارژین دخترم ۱ ماهش بود دکتر براش تجویز کرد

شربت سرماخوردگی رو نمیشه زیر یک سال داد .متوجه نشدم منظورت از قطره سرماخوردگی چیه؟!

بالای ۴۰ روز

سوال های مرتبط

مامان بارمان ❤️ مامان بارمان ❤️ ۸ ماهگی
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو ۱ سالگی
مامان ماهان و آوین مامان ماهان و آوین ۱۱ ماهگی
مامان رادوین 🐣 مامان رادوین 🐣 ۷ ماهگی
مامان مامان رادین مامان مامان رادین ۶ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته بیست‌وششم بارداری