۳ پاسخ

تو ماشین اکثر بچه ها میخورن
اون رفلاکسه عزیزم
میزنه به گلوش
کولیک داشته باشه
میپیچه به خودش زور میزنه قرمز میشه گریه می‌کنه جیغ برداره
وقتی حالته خواب میدی میزنه به گلوش دوس ندارع
وقتی برش می‌داری راحت میخوره من اینارو از سرم گذروندم یه مدت بغلم شیر میدادم میخورد
حالته خوابیده نمی‌خورد
بردم دکتر بهتر شد

اگه تو ماشین خوب شیر میخوره پس حتما کولیک داره،؛؛ دکتر بهم گفت اگه میخوای بفهمی درد بچه از کولیکه سوار ماشینش کن اگه ساکت شد پس کولیکه

قربونت اون گوز گفتنت برم 😂😂😘
بخاطر اینه رفلاکسه پنهان داره ببر
عزیزم بهش دارو میده خوب میشه. نگران نباش

سوال های مرتبط