۲ پاسخ

من از 6 7 ماهگی دادم کم کم یاد گرفت 8 ماهش شد ازین ها که فشارش میدی از نی آب میاد گرفتم زود یاد گرفت

من لیوان معمولی میدم گاهیم توشیشه شیرش میخوره

سوال های مرتبط