معاینه لگنی واجبه ؟
چجوری هست اصلاً

۱۱ پاسخ

چرا نمیشه از سنوگرافی فهمید

وای من روم نمیشه خجالت میکشم دفه اولمه معاینه بشم

با دو تا انگشته برا من که اصلا درد نداشت

تاپیک گذاشتم من گفتم دیروز انجام داد دکترم

ولی بنظرم حتما برو من نرفتم همه دردای طبیعی رو کشیدم اخر سزارین شدم

معاینه لگن زیاد درد نداره،معاینه تحریکی خیلی فشار میاره چون میچرخونه

باسنوگرافی نمیشه نشون داد؟

من از همین میترسم درد داشته باشه

واای خیلی درد داره؟؟

معاینه لگن با دو انگشته
از معاینه تحریکی راحت‌تره

دردش افتضاحه من امروز داشتم بخدا قسم انقدر بهم فشار اوردن تو شکم همه درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🪬nini مامان 🪬nini روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا جانم ❤️🥰 مامان نیلا جانم ❤️🥰 ۹ ماهگی