یادمه کوچیک که بودم همیشه مامانمو میدیدم که با خودش حرف میزنه و با دستش آشغالارو از رو فرش جمع میکنه همیشه با خودم میگفتم که چرا مامانم اینکارو میکنه ما که جارو برقی داریم چرا با خودش حرف میزنه ما که هستیم الان که وارد زندگی شدم و تنشاو حرف و حدیث برا خودم پیش اومده بیشتر وقتا به خودم میام میبینم ساعتهاس دارم با خودم حرف میزنم بدون اینکه اصلا متوجه شده باشم
این موضوع شاید خنده دار باشه اما این آدما و روزگاره که این بلارو سرمون میاره
وای منم بااین مشکل الان مواجهم😂😂
هی میگه باکی حرف میزنی؟
کیو میگیی؟؟
چرا اینجوری میگییی؟🤣🤣
😂😂😂😂😂😂دقیقا دختر من هی میپرسه مامان مث اینکه دیونه شدی اره.....یا گاهی میگه با کی حرف میزنی ...میگ مامان عقل نداری راحتیا
سلام ابجی خوبی چ خبر کجایی نیستی
دقیقاااااا🤣🤣🤣
دقیقا😂😂😂😂😂
واااای اره
فک میکردم فقط ما اینجوریم🤣🤣🤣🤣
پسرای منم میگه با منی بابا عزیز با کی هستی
عه شماهم اینجوریید؟ .
من فکر میکردم یه اختلال روانی مجهول الهویه دارم که با خودم حرف میزنم همش😂😂
😂😂😂😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.