۷ پاسخ

حتما ببر.دختر منم همینجوری بود ازترومایسین با اسپری بینی داد خوب شد حتما ببرش همین الان که علائمش کمه

مثل من.ولی دکترنبردم شربت خریدم براش ولی زیادفرق نکرده سرفه میکنه خلط داره

روغن زیتون بزن به سینش

توخواب صدا خس خس چیزی نمیاد فقط سرفهچکرد چن باری

اگه موقع نفس کشیدن خس خس میکنه سینش ببرش دکتر ولی اگه کمه یکی دو روز صبر کن اگه خوب نشد ببرش دکتر (به نظر من و شاید اشتباه باشه☺️)

دوقطره شیر خودتو بریز داخل بینی خوب میشه

بله زودتر ببریدش دکتر

سوال های مرتبط