۳ پاسخ

صدای گلوش بخاطر رفلاکسشه شاید
کیپی بینی هم همینطور

پسر منم این علائمو داشت با هر از گاهی شیر بالا میوورد و نا اروم بود دکتر گفت رقلاکسه

مطمئنی سرما خورده

سوال های مرتبط