۸ پاسخ

هیچ خوردنی فایده نداره اگه خوابت خوب نباشه! سعی کن بین شیردهی استراحت و خواب کافی داشته باشی. ارامش داشته باش و سینه‌هاتو گرم کن! اینا خیلی به من کمک میکنه و ماکارونی هم توی غذاها واقعا موثره:))

دلستر بخور

قطره شیر افزا بخور با غذاهای آبکی و چای و آبمیوه

ابگوشت

ببین من هیچی قرص نمیخورم ولی شیرم همش میریزه غذاهایی مثل آبگوشت سوپ چای آبمیوه زیاد میخورم چایی خیلییی زیاد میخورم توهم امتحان کن

منم ندارم
هرچی کاهو و دلستر و خرما و... میخورم فایده نداره
اصلا سیرش نمیکنه شیرم😔😢

من تمام‌ شیرافزاها خوردم هیچکدوم مثل قرص دومپریدون نیست ۸ساعتی ۱ ودرکنارش چیزای تقویتی برای مقوی شدن شیرت

کاهو بخور فلفل دلمه بخور .
چای بخور دلستر بخور

سوال های مرتبط

مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی