برا یبوست بچه هشت سال چی بدم؟

۳ پاسخ

یه کوچولو ته استکان آب جوش و کره قاطی کن مثل دارو با قاشق بهش بده بخوره روش هم چایی شیرین بهش بده من خودم همیشه مشکل یبوست دارم این کار بی ضرر ترین کاره و همیشه جواب داده
و از داروخانه پروبیوتیک مخصوص سنش رو بگیر روزانه بهش یده بخوره پروبیوتیک یه تقویتی هست برای گوارش و خیلییییییی کمک میکنه به گوارش این مدلیه ک اگر بچه اسهال باشه سفتش میکنه اگر هم یبوست باشه شلش میکنه در کل شکم رو نرم میکنه و ت. حالت اعتدال نگهش میداره من بچم الان ک هنوز ۳ ماهش نشده هم دکتر بهش پروبیوتیک داده و خدارو شکر خیلی اثر داره

الو بخارا

شبا کف پاهاشو با روغن زیتون چرب کن و ماساژ بده

سوال های مرتبط

مامان آیلی مامان آیلی ۱۴ ماهگی
مامان محمدلیام مامان محمدلیام ۲ ماهگی
مامان ❤️❤️ مامان ❤️❤️ ۳ ماهگی
مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۶ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی