یه کوچولو ته استکان آب جوش و کره قاطی کن مثل دارو با قاشق بهش بده بخوره روش هم چایی شیرین بهش بده من خودم همیشه مشکل یبوست دارم این کار بی ضرر ترین کاره و همیشه جواب داده
و از داروخانه پروبیوتیک مخصوص سنش رو بگیر روزانه بهش یده بخوره پروبیوتیک یه تقویتی هست برای گوارش و خیلییییییی کمک میکنه به گوارش این مدلیه ک اگر بچه اسهال باشه سفتش میکنه اگر هم یبوست باشه شلش میکنه در کل شکم رو نرم میکنه و ت. حالت اعتدال نگهش میداره من بچم الان ک هنوز ۳ ماهش نشده هم دکتر بهش پروبیوتیک داده و خدارو شکر خیلی اثر داره
الو بخارا
شبا کف پاهاشو با روغن زیتون چرب کن و ماساژ بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.