۱۲ پاسخ

عزیزم شاید بدنش درد میکنه،گوشش گلوش،لثش،عرق سوز شده باشه،دل درد باشه،عمومی زیاد بلد نیستن کاش ببری اورژانس بیمارستان ک مال اطفال باشه دکترش

دکتر عمومی چی میفهمه
رفلاکس پنهان نداره؟

دقیقا پسر منم چند روز پیش همینجوری شده بود

عزبزم شاید گوشش درد میکنه یا گلوش ک نمیتونه بخوره گوششو فشار بدع پشت گوششو بمال ببین گریه میکنه ببرش دکتر یعنی یه جا دکتر اطفال نیست مگ میشه

دختر منم چند روزه اصلا نمیخوره هر دو یا سه ساعت ۳ دقیقه زیر سینه میمونه بعد شروع میکنه به گریه😢

عزیزم تو این ماہ طبیعیہ بچہ گاھے اعتصاب شیر مےکنہ۔معمولاا بعد یکے دو روز ب حالت قبل برمےگردہ و شیر مےخورہ

خب شاید شکمش درد میکنه ـ یا گوشش.
یا پاش میسوزه
حتما یجاش درد میکنه. دست بزن ببین

نه عزیزم جای چرت نبرش
من بردم الان پشیمونم
دل درد داره شاید ماساژبده با روغن شکمشو

شاید رفلاکس داره
آره ببر اگه زیاد گریه میکنه

شیشه رو عوض کنیه مدل دیگه بگیر

رفلاکس داره حتما. بچه منم یه ماهه اینجوری شده به زور هر سه ۴ ساعت بین ۶۰ تا ۹۰ تا میخوره

چهار ماهگی همینه عزیزم صبوری کن
شیرمادره یا شیر خشک؟؟
با قطره چکان بهش بده

سوال های مرتبط

مامان فرشته🧚🏻‍♀️✨ مامان فرشته🧚🏻‍♀️✨ ۹ ماهگی