دکتر بمنم پدیلاکت داده بود و سیفیکسیم اما من پسرم فقط استفراغ داشت دیگه اسهال نشد ندادمش
شربت زینک
میلکازیم و پدی لاکت روزی سه بار
بت شربت زینک
من اینارو دادم خوب شد
البته دکترش داد
من دکتر دیروز زینک داد کیدی لاکت، کیمی کالم فک کنم اسمشه نسبت ب دیروز یکم بهتره
پسر من ی هفته اسهال پدرم دراومده
موز
برنج بده
درمورد قطره اطلاعی ندارم
موز بده عزیزم
زینک هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.