۸ پاسخ

دکتر بمنم پدیلاکت داده بود و سیفیکسیم اما من پسرم فقط استفراغ داشت دیگه اسهال نشد ندادمش

شربت زینک

میلکازیم و پدی لاکت روزی سه بار
بت شربت زینک
من اینارو دادم خوب شد
البته دکترش داد

من دکتر دیروز زینک داد کیدی لاکت، کیمی کالم فک کنم اسمشه نسبت ب دیروز یکم بهتره

پسر من ی هفته اسهال پدرم دراومده

موز
برنج بده

درمورد قطره اطلاعی ندارم
موز بده عزیزم

زینک هم خوبه

سوال های مرتبط