نه میچرخه بازم
من ۱۳ هفته سفالیک بود.بعد انومالی بریج بود باز رفتم عمودی بود کلن در حال ریشه از ۳۵ هفته مهمه چون دیگه جا نداره اما برای زایمان بچه کلن میره تو لگن نگران نباش وقتش بشه
تا هفته ۳۵ میتونه بچرخه
مال من که مونده تا الان
احتمال چرخیدن هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.