خانما بچم شده سفالیک بعد دیگه امکانش هست تا زایمان بمونه؟؟

۵ پاسخ

نه میچرخه بازم

من ۱۳ هفته سفالیک بود.بعد انومالی بریج بود باز رفتم عمودی بود کلن در حال ریشه از ۳۵ هفته مهمه چون دیگه جا نداره اما برای زایمان بچه کلن میره تو لگن نگران نباش وقتش بشه

تا هفته ۳۵ میتونه بچرخه

مال من که مونده تا الان

احتمال چرخیدن هست

سوال های مرتبط

مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی