۷ پاسخ

توخونه نشستیم شابد بریم رو حیاط

هیچ جا خونه

سیزده بدر چهاره به توهمه میریم زیر پتو😂

ما اگه سرد نشه با موتور میریم ماهون خیابون تیگران😅

اگه هوا خوب باشه ک یه وری میریم با قوم الظالمین اگه نه باز جمع میشیم خونه ام الظالمین😕

ماهان

والا ریسکه جایی رفت بنظرم
میگن امروز که رژه خودرویی بوده هف باغ
جنگنده هم بالاسرشون بوده🥲

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا ۴ سالگی