توخونه نشستیم شابد بریم رو حیاط
هیچ جا خونه
سیزده بدر چهاره به توهمه میریم زیر پتو😂
ما اگه سرد نشه با موتور میریم ماهون خیابون تیگران😅
اگه هوا خوب باشه ک یه وری میریم با قوم الظالمین اگه نه باز جمع میشیم خونه ام الظالمین😕
ماهان
والا ریسکه جایی رفت بنظرم
میگن امروز که رژه خودرویی بوده هف باغ
جنگنده هم بالاسرشون بوده🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.