این حجم ورم طبیعیه بعد سزارین؟

تصویر
۱۵ پاسخ

جوراب واریس پات کن حتما. انشالله نینی به سلامتی بیاد خونه🙏🏼❤

شاید مال اینکه همش تو بیمارستانی فشار روته

طبیعیه .منم داشتم بعد زایمان ۱۰ تا آمپول انوکسپارین بهم دکترم داد هر شب میزدم ورمم کلا خوابید

اره من تا چن روز پیش داشتم

بله 😑😑

طبیعیه

من زایمان طبیعی داشتم ولی پاهام به شدت ورم داشت اززانوبه پایین.استراجت کنی خوب میشی

اره منم وحشتناک ورم کردم

منم دارم ورم پاهام خیلی زنگ زدم ب ماما گف فشارتوبگیر اگ زیادنیست اشکال نداره توخونه هم بگرد

آره عزیزم منم ورم کرده بودم

راه برو خوب میشی

بله بعد اینکه به دکتر گفتی جوراب واریس بپوشین خیلی خوبه

بله.

به دکتر بگو حتما

آره عزیزم منم تا همین دیروز ورم داشتم. امروز ورمم کلاً خوابید

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان النا و آریا🩷💙 مامان النا و آریا🩷💙 ۵ ماهگی
مامان هامون 🩵 مامان هامون 🩵 ۵ ماهگی
مامان مهلا🎀🍭 مامان مهلا🎀🍭 روزهای ابتدایی تولد