جوراب واریس پات کن حتما. انشالله نینی به سلامتی بیاد خونه🙏🏼❤
شاید مال اینکه همش تو بیمارستانی فشار روته
طبیعیه .منم داشتم بعد زایمان ۱۰ تا آمپول انوکسپارین بهم دکترم داد هر شب میزدم ورمم کلا خوابید
اره من تا چن روز پیش داشتم
بله 😑😑
طبیعیه
من زایمان طبیعی داشتم ولی پاهام به شدت ورم داشت اززانوبه پایین.استراجت کنی خوب میشی
اره منم وحشتناک ورم کردم
منم دارم ورم پاهام خیلی زنگ زدم ب ماما گف فشارتوبگیر اگ زیادنیست اشکال نداره توخونه هم بگرد
آره عزیزم منم ورم کرده بودم
راه برو خوب میشی
بله بعد اینکه به دکتر گفتی جوراب واریس بپوشین خیلی خوبه
بله.
به دکتر بگو حتما
آره عزیزم منم تا همین دیروز ورم داشتم. امروز ورمم کلاً خوابید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.