شوهرت هنوز مامانیه عشقم😐🙄یا حریم خصوصی و نمیدونه... اول باهات مشورت میکرد بعد
پارش میکردم
نرو عزیزم اونم نذار بره
بزن تو دهنش مسافرتم نرو تا یاد بگیرع😕😕
من بودم نمیرفتم کلا
اول با همسرت صحبت كن بگو دوستدارم باهم بريم و اگ خانواده شوهرت باشخصيتن، خودت تماس بگير بگو ما بعد سالها داريم ميريم دلم ميخواد تنها باشيم ان شاءالله مسافرت بعدي دسته جمعي🤦🏽♀️
باز خودت شوهرتو بهترمیشناسی...باهاش حرف بزن...بگو ک دوست داری دوتایی برید...بگو ان شالله یسری هم هماهنگ کنید باخونوداه برید.ایندفعه رو دوتایی بریم و اینا....به هرحال هرکاری میکنی با زبان نرم...با تندی کارت پیش نمیره....رابطتتونو خراب نکن....سعی کن توکه عاقلی درستش کنی.....تحمل نه ها.حلش کنی.....
بگو خودت برو من به شوهرم همیشه میگم جایی بریم تنها میریم
اگ شوهرت درکش بالای بهش بفهمون ک مسافرت ۲نفره چرا خانواده اش بیان
منم بودم نمی رفتم
امان از مردای بچه ننه بگو من میخام دوتایی بریم ولی دعوا نکن بگو بعد یه عمر میخای ببری مسافرت قبلش حداقل میپرسیدی بعدم اصلا دوس نداری نرو باهاشون یواشکی برید اوووففففف از دست مردای ایرانی
من بودم نمیرفتم عزیزم اگه بار اول کوتاه بیای و بری دفعه های بعد هم همینکارو میکنه باز به اونا میگه بگو دلم میخواد دو تایی بریم اگه نه پس منم خانواده مو بیارم
من بودم پامو هم نمیزاشتم 😐 اگر الان رفتی مسافرتهای بعدی هم میوفتن دنبالت 🤗
نمیرفتم تا بدونه دنیا دست کیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.