۸ پاسخ

عدد پایینش چند بوده؟

نگفت خوبه یا بد یاباید چیکارکنی

دوباره چک کن اگ بازم بالا بود باید بری بیمارستان

یکبارش مهم نیست ولی اگر تکرار شد باید پیگیر باشه، یک هفته هر روز چک کن... منم یکبار ۱۴ بودم اینطور گفت دکتر

استرس نداشته باش اصلا به هیچ عنوان چون برات سمه
من کلا تو زندگیم فشارم بالای ۱۱نرفته حتی بارداری های قبلمم فشار پایین بودم تو این بارداریمم فشارم ۹و۱۰بود چندوقت پیش یدفعه رفت ۱۷یبارم ۱۵ بعدش که یک ساعت گذشت شد ۱۱بدون اینکه کاری کنم فقط استرس نداشته باش اصلا شوری هم نخور

مواظب باش یکی از علائم ختم‌بارداری فشار ۱۵ هست

یکم بشین چند تا نفس بکش بعد دوباره بگیر

14 ک بالاست
ولی چون اولین باره نگران کننده نیس
اما از ای ب بعد چک کن خدتو مرتب

سوال های مرتبط