نه اشکال نداره
نه چرا استرس
نوزاد هست ی روز بدو تولد بدنش عفونت داره آنتی بیوتیک سرمی میگیره
ایندارو خوراکی بده بهش خوب میشه فقط کنارش شیرهم خوب بده چون آنتی بیوتیک آب بدن ممکنه کم کنه اصلا نگرانی ندارد ما مادرا برای هردارو دادن مقاومت میکنیم از ی طرف مشکلات دیگه ایجادمیکنیم
من ب بچم ۴۰ روزش نشده بود سفکسیم ۲۰۰ روزی دوبار میدادم اما اندازشو نمیدونم سرفه داشت خلط دار
چرا واقعاً وقتی دکتر تجویز کرده میاد از مادرا نظر میخواید ؟ اصلا چرا دکتر بردید از اول از مادرا تجویز میخواستید
به دختر منم داد تا پنج روز بعد پنج روز کاملا خوب شد
سرماخورده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.