۳ پاسخ

پسر من ۳۵ روزش بود دکتر سفیکسیم ۱۰۰ هر روز ۳ سی سی میدادم. و اینکه دکتر بهتر میدونه داده. ازیترومایسین واسه عفونت و خلط. واسه سرفه چی داده

بده عزیزم چون ندی سرفش خیلی شدیدوخلط دارمیشه بدتراذیت میشه بچه

تب داره ؟اگر تب داره ک بده اگر نداره از نظر رفلاکس چکش کن

سوال های مرتبط

مامان جانانم مامان جانانم ۱۶ ماهگی