پسر من ۳۵ روزش بود دکتر سفیکسیم ۱۰۰ هر روز ۳ سی سی میدادم. و اینکه دکتر بهتر میدونه داده. ازیترومایسین واسه عفونت و خلط. واسه سرفه چی داده
بده عزیزم چون ندی سرفش خیلی شدیدوخلط دارمیشه بدتراذیت میشه بچه
تب داره ؟اگر تب داره ک بده اگر نداره از نظر رفلاکس چکش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.