خانما اسم دختر شاین چطوره؟

۱۶ پاسخ

قشنگ نیست

ن من که نمی‌پسندم مثلا میگن سایه شاین دار

شایلین بزار

آوای خوبی نداره بنظرم

نه خوب نییس

اصلأ نمیپسندم

شاینا شنيدم اما شاين نه

قشنگ نیس اصلا

نه....

خوب نیس عزیزم شاینا هم قشنگه

شاین نه🤣شایلین یا شیلی شایلی

قشنگ نیست اصلا

تلفظش یه جوریه

آوا نداره🥴

زیاد جالب نیست

شاین؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هامین و تودلی مامان هامین و تودلی هفته هفتم بارداری
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان ترمه مامان ترمه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 هفته دوازدهم بارداری