خانما سیاه دانه و عسل چه موقع بخورم🍡🍡🍡🔴🔴🔴

۷ پاسخ

دوبارسقط کردم مشکل داشتن مجبورم سقط کنم

منم استفاده کردم جواب گرفتم

من سیاه دانه هم روغنشو گرفتم هم دونشو روغنشو پایین شکمم چرب میکردم صبحا ناشتا هم یه قاشق چای خوری با اب سیاه دانه میخوردم
بعدشم دمنشوش رازیانه با نبات میخوردم ماه بعدش بعد سه سال حامله شدم
خواهرم همین کارو کرد حامله شد
حالا همچی دست خداست ولی اینا وسیلن

ناشتا

صبحا بخور

ناشتا.

صبحانه

سوال های مرتبط