هفته چندم از شرع تهوع راحت شدین یا بهتر شدین خانما

۱۵ پاسخ

من که دارم میمیرم ، نفس میکشم حالم بد میشه. از بوی همچی بدم میاد. حتی به غذاها فکر میکنم حالم بد میشه

من کم شده ولی هنوزم حالم بده

واسه من از ۶ هفته شروع شد هیچی نمیتونستم بخورم همش بالا میاوردم ۶ کیلو وزن کم کردم الانم یک هفتس بالا نمیارم میتونم غذا بخورم اما همچنان حالت تهوع و سوزش معده هست😩

من هنوزم دارم

من از هفته ۱۲به بعد تهوع کلا از بین رفت

من از هفته ۱۰ بهتر شدم ولی هنوز نسبت به اکثر غذاها بی حسم یعنی فقط میخورم که سیر شم نه اینکه از غدا خوردن لذت ببرم.

من بالا نمیارم فقط انگار خفه میشم یهو یا یه حالت خیلی بدی بهم دست میده هم ضعف میکنم هم دلم نمیخواد چیزی بخورم گرفتار شدم بالا بیارم فک کنم راحت تر باشم

من از ۱۳ البته با چند هفته مصرف دمیترون و ادامه دادنش(با نظر پزشکم البته)یکم بهتر شدم

سه ماه تمام

تا ۱۴ هفته و ۵ روز باهام بود یهو قطع شد

از همین هفته ولی کامل خوب نشدم، احساس میکنم بهتر شدم

برای من کمتر شده ولی بازم هست تک و توک

من هنوز یه کم دارم

من از ۱۲ بهتر شدم قابل تحمله

من که هنوز نشدممممممممممم بدترم شدم 🥲

سوال های مرتبط

مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری