خانما از هفته چندم تهوع اومد سراغتون؟؟

۱۰ پاسخ

از هفته ۹
۱۰ تا ۱۵ اوجش بود
یعنی فکر نمیکردم زنده بمونم

هفته ششم

من ۴ هستم البته یه بار رفتم گفت ۴ هفته و ۵ روزی بعد حساب کردم تو هفته ۶ بارداری بودم باز بخاطر درد دلم رفتم گفت ۴ هفته ای ساک کامل تشکیل شده کیست داری گفتم شما ک دوهفته پیش گفتی ۴ هفته
الان من حالت تهوع دارم تا قرص نخورم نمیتونم تحمل کنم 🥲

6هفته

6 تا 14

من اصلا تهوع ندارم

۵ هفته

من از هفته ۶ اومدم سراغممم الان کم شده

۶

شما سنو رفتین

سوال های مرتبط

مامان مامان🤰🏻 مامان مامان🤰🏻 هفته هشتم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان آقامحمد💙 مامان آقامحمد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته شانزدهم بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته سی‌وپنجم بارداری