🤢من از اولش تا همی الان حالت تهوع دارم نمیتونم چیزی بخورم یا اینکه بخورمم بعدش بالا میارم و همه میگن تا ۴ ماهی راهی جز تحمل نیس
از هفته ۹ تا ۱۰ بهشدت حالم بد بود بوی غذا بهم میخورم می افتادم
ولی الان خداروشکر خوبم ولی خوب زیاد نیستش
از ۶ هفته داشتم تا هفته پیش
البته فعلیه اگه از این به بعد نداشته باشم .ولی واقعا خیلی اذیت شدم سر تهوع
من تقریبا از چهار هفته شروع شد
برا من ۶ هفته و ۱ روز هنوزم دارممم
۷هفته عزیزم
۵ هفته
از ۶ تا الان....
9به بعد
ازهمون اول ولی الان خییلی کمضده
از چهار هفته
من همین الان گلاب ب روت برا اولین بار بالا اوردم اونم بددددددد زیاااااد پشمای خودم ریخته تا قبلش از هفته ۵ فق حالت تهوع داشتم
۵.....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.