حالت تهوع از چند هفته اومد سراغتون

۱۳ پاسخ

🤢من از اولش تا همی الان حالت تهوع دارم نمیتونم چیزی بخورم یا اینکه بخورمم بعدش بالا میارم و همه میگن تا ۴ ماهی راهی جز تحمل نیس

از هفته ۹ تا ۱۰ به‌شدت حالم بد بود بوی غذا بهم میخورم می افتادم
ولی الان خداروشکر خوبم ولی خوب زیاد نیستش

از ۶ هفته داشتم تا هفته پیش
البته فعلیه اگه از این به بعد نداشته باشم .ولی واقعا خیلی اذیت شدم سر تهوع

من تقریبا از چهار هفته شروع شد

برا من‌ ۶ هفته و ۱ روز هنوزم دارممم

۷هفته عزیزم

۵ هفته

از ۶ تا الان....

9به بعد

ازهمون اول ولی الان خییلی‌ کم‌ضده

از چهار هفته

من همین الان گلاب ب روت برا اولین بار بالا اوردم اونم بددددددد زیاااااد پشمای خودم ریخته تا قبلش از هفته ۵ فق حالت تهوع داشتم

۵...‌‌‌..

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان ۳فرشته ناز مامان ۳فرشته ناز ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی