۸ پاسخ

از هفتم

والا میگن اینایی که تهوع ندارن کلا یا خیلیییی کم دارن بچه پسره. هورمون hcg کم بخاطر اونه

از هفته ششم تا دهم حالت تهوع ناجور داشتم الان بهترم خدارو شکر

همه به حالت تهوع نیست من اسید معدم میزنه بالا

از ۷ هفته تا الان بوده همراه استفراغ

منم ندارم اصلا:)))

هفته هفتم
به شدت شدید بود
الان بهترم خداروشکر 🤲🏻

کلا نیومد

سوال های مرتبط

مامان مامان🤰🏻 مامان مامان🤰🏻 هفته هشتم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته چهاردهم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد