خانوما بیسکویتت مادر از چه سنی خوبه؟

۷ پاسخ

از هیچ سنی

من میدمش

از شش ماهگی کم بده بجاش فرنی خوبه

من چندباری بهش دادم

همش قنده
از ۸ماهگی بیسکویبت سرلاک

خوب که نیست ولی بعضیا میدن

شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان گیلاسم🍒 مامان گیلاسم🍒 ۱۷ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان 🧡روشا🧡 مامان 🧡روشا🧡 ۱ سالگی