خانما این آزمایش کسی بلده بگه چی نوشته

تصویر
۳ پاسخ

مشکل سطح اکسیژن شون پایینه

ایا مشکل ریوی دارید که این ازمایش رو دادید؟؟

همه چی حوبه اکسیژن خون یکم پایینه. مشکلش چی بوده؟

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی