۵ پاسخ

وای اره از منم همینجوریه کلا قرمز میشه

دختر منم همین امشب دیگه اوج دل پیچه و نفخش بود بردیم‌بیرون با ماشین دور زدیم خوابش برد اومدیم‌خونه بمیرم بچم خیلی اذیت میشه کاش این دوران سخت کولیک زودتر تموم‌شه برای همه بچه ها

نفخ داره ببر دکتر قطره بده

اره طبیعیه نفخ داره بهخاطر اونه

ارع سوال منم هس

سوال های مرتبط