پس پول ویزیت برای چی میدی من دکترم بد رفتاری کنه جوابش میدم مجانی که جواب نمیده
دکترا باوجود اون همه پولی که میگیرن اصلا هیچ توضیحی نمیدن سوالم میپرسی یه جوری به زور جواب میدن آدمو پشیمون میکنن
حالا من برعکس هربار میرم طفلک دکترم انقد خوبه هی میگ سوالی نداری حرفی نداری مشکلی نداری
من هیچی ندارم بگم میمونم چی بپرسم ازش اصن
ب زووور قبل هر ویزیت ی سوال الکی آماده میکنم ک وقتی پرسید ی چیزی داشته باشم بگم آبروم نره😂شما میرید چی میپرسید اخه چرا من هیچی برام سوال نیست
بنظرم بنویس رو کاغذ هرسوالت رو کوتاه . مثلا : مسافرت رفتن ؟ خوردن فست فود؟ و .. خودشون میخونن تند تند ج میدن بت .
توی این چند باری رفتم سوال هامو نوشتم دادم به دکتر گفتم ترسیدم یادم بره اینطوری نوشتم آوردم
بنده خدا به همه دونه دونه جواب میده
دکترا سوال پرسیدن و نپرسیدن ازشون فرقی نداره
ماماهای بهداشت سر کوچمون بهتر جواب میدن
از بس زود به زود مریضا میرن تو و در میان ماهم استرسی میشیم😂😂منم اینجوری بودم ولی با هر خجالت و رودربایسی هم باشه سوالامو کامل از قبل یادداشت میکنم و میپرسم تو مطب
دقیقا
دکترت کیه؟ دکتر اونجاست ک ب حرف های تو گوش کنه و شک های تورو بر طرف کنه اگ سوالی هست یا استرسی داری راهنمایت کنه
حالا باز من برعکسم زرت زرت پشت سر هم سوال میپرسم اصن نمیزارم بدبخت جواب بده😂😂
بخدا ک منم همینم
همه سوالاتو ی جا بنویس ک یادت نره از دکتر بپرس خجالتم نکش دکتر اصن یادش نمیمونه من و تو کی هستیم میریم پیشش از بس مریض میبینه
ولی تو سوالتو نپرسی خودت ضرر میکنی اینجوری
منم این طوریم و وقتی که میام بیرون میگم کاش میگفتم😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.