۱۴ پاسخ

نه والا سونو بیشتر حال میده حرکتشو میبینی

منم بخدا ذوق مثبت دارم

منم تا غربالگری اولم همش میخواستم بیبی چک بزنم ببینم واقعا هست هههههه از وقتی تو سنو دیدم داره حرکت می‌کنه خیالم راحت شد

دیروز نهم بود،انگار یه هفته نهم بود تموم نمیشد

من فقط ذوق دارم برسم به شبی که فرداش باید برم برا سزارین😍😍😍😍

یعنی من باردار بشم دوباره 8هفته هم بی بی میزنم خوب پررنگش ببینم ،😁

من کلا این سری نزدم مستقیم رفتم آزمایش

من دلم میخاد اگه یه روزی باردار شدم آخرای بارداریم تست بزنم😂

منم خیلی دلم میخواد 🤣🤣
یبار بالاخره میگیرم میزنم

انشاا‌‌‌‌..‌عزیزم انشاا‌‌‌‌... خیلی حس خوبی قسمت همه به حق بی بی ام البنین

من از بی بی چک متنفرم واقعا اما سونو رو دوستدارم چون واقعا چند دقیقه میبینمش کامل

انشاالله بسلامتی باشه و نوبتی به منم برسه🥺🫂

منم یه بسته ده تایی بیبی چک خریده بودم که باردار شدم دوسه تاشو زده بودم که فهمیدم باردارم دیدم بیبی چک هست بدرد نمیخوره دوسه تا دیگشم زدم که یکیشو که پررنگ میشه یادگاری بردارم اوایل کمرنگ بود😂واقعا حس خوبی میده

من تا مدتها بعد مثبت شدن ازمایشم بیبی چک میزدم انگار عقده داشتم ک مثبت شدن رو ببینم🥴😂😂

سوال های مرتبط

مامان آقا باراد مامان آقا باراد هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت کوچولو🎀 مامان توت کوچولو🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته دهم بارداری