منم خیلی سردم بود از همون اول تا الان
کاری ب جنسیت ندارم ک برای من دختره
ولی جدیدا ازمایش دادم فهمیدم حساسیت ب سرما و عدم تحملش میتونه از کم کاری تیرویید باشه من دیرفهمیدم امیدوارم نی نی من سالم باشه خیلی نگرانشم
منم سر پسرم همش سردم بود
انتی احتمال نداده بهت؟؟
چونکه نینیت دختره 🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.