خانما من چرا همش سردم میشه شمام اینطوری هستید؟نمیدونم ازچیه؟

۳ پاسخ

منم خیلی سردم بود از همون اول تا الان
کاری ب جنسیت ندارم ک برای من دختره
ولی جدیدا ازمایش دادم فهمیدم حساسیت ب سرما و عدم تحملش میتونه از کم کاری تیرویید باشه من دیرفهمیدم امیدوارم نی نی من سالم باشه خیلی نگرانشم

منم سر پسرم همش سردم بود
انتی احتمال نداده بهت؟؟

چونکه نینیت دختره 🥰

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد